Fatyn Tudung dan Kawan-kawan


Malam tu Nazirah cuma pakai tudung, tapi sangkut kat bahu dengan dengan bra kaler krim. Panties lak kaler krim jugak. Lain dia tak pakai lagi. Amy lak cuma pakai tudung ikat kat belakang, bra tak pakai dengan panties kaler hitam. Geram gak aku tengok kawan-kawan Fatyn ni. Lebih-lebih bila tengok Nazirah. Sebab selalu tak dapat tengok apa pun, Nazirah ni selalu pakai tudung dengan pakaian yang sopan. Lelaki yang jolok cipap diorang cuma pakai underwear, sama macam aku. Diorang duduk rapat-rapat sambil sembang-sembang sekejap. Masa sembang ni diorang siap peluk-peluk sambil kiss-kiss couple masing-masing. Masa ni mata aku sekejap kat breasts montok Amy yang tak tutup apa, sekejap kat breasts montok Nazirah yang terjojol cuma dibaluti coli yang tipis. Aku perasan gak mata Nazirah ni kadang aim kat batang aku yang masih nampak keras walaupun pakai underwear. Dalam hati aku best jugak ni. Memang aku nak merasa Nazirah punya breasts montok. Dah terbayang kat kepala aku breasts montok Nazirah yang macam nak terkeluar dari bra 189; cup dia. 8220;So, boleh ke Nazirah nak main dgn aku?8221; Aku tanya balik kat Fatyn 8220;Boleh ke?8221; 8220;Apa la kau ni, apa yg tak leh pulak? kau bukan boifren aku8221; jawab Fatyn sambil tergelak. Aku terus mengangguk je. Sambil tersenyum Nazirah bangun terus pegi kat sebelah aku. Fatyn pegi kat lelaki yang jolok cipap Amy, Amy lak tukar dgn lelaki yang jolok cipap Nazirah.Sampai kat sebelah aku, Nazirah selak tudung dia keatas, sambil tangan dia terus bukak t-shirt dia. Terkejut aku bila tau Nazirah tak pakai bra dan terus keluarkan breasts montok dia dari baju dia. 8220;Ha! Nape kau tak pakai bra?8221; soalan bodoh terpacul dari mulut aku sebab terkejut punya pasal. 8220;saje8230;nak goda kau. aku tau kau geram tengok breasts montok aku8221;. 8220;aku dah bukak baju aku, kau kena la bukak seluar kau pulak, aku nak tengokla jugak batang yang buat Fatyn mengerang-ngerang bila kena jolok cipap dengan kau.8221; Aku terus bangun, terus tanggalkan seluar pendek aku. Tinggalla underwear aku yg kaler biru. Sekarang ni aku cuma pakai underwear dengan T-shirt. Nazirah lak tinggal track suit dia dengan tudung. Fatyn aku tengok tinggal tudung, dengan baju kurung dia yang dah tersingkap keatas, dengan panties kaler krim,kain dah tanggal. Sambil dia tengah mengurut batang lelaki yang jolok cipap dia yang dah bogel. Amy masa ni belum tanggal apa-apa cuma tgh menghisap kote lelaki yang jolok cipap dia. Ganas sungguh. Bila aku dah tanggalkan seluar aku, aku terus je peluk Nazirah. Sambil duduk sebelah-menyebelah dengan Nazirah, tangan kanan aku meramas breasts montok Nazirah sebelah kiri, sambil leher Nazirah aku jilat perlahan-lahan. Masa ini Nazirah dah mula menggeliat kegelian sambil sekali-sekala terdengar Nazirah mengerang pelan bila puting breasts montok dia aku gentel. Tangan Nazirah sambil tu meramas-ramas batang aku dari luar underwear. Masa ni batang aku memang dah tegang walaupun belum sampai tahap maksimum. Sambil tu pandangan aku sekali-sekala tengok aksi Fatyn dan Amy dengan couple masing-masing. Makin bertambah stim aku bila dapat tengok blue filem secara live ni. Nazirah tak tunggu lama, terus dia seluk tangan dalam underwear aku. Dikeluarkan batang aku dari underwear. Sambil tu aku mula masukkan tangan sebelah lagi Dalam seluar Nazirah. Aku usap-usap panties Nazirah yang dah rasa lembapnya. Nazirah terus bangun, dia tanggalkan track suit dengan panties dia sekali. Tembamnya aku tengok cipap Nazirah bercukur rapi. Nazirah terus baring terkangkang. 8220;Masukkan batang kau dalam mulut aku8221; Nazirah mintak batang aku. Aku terus tanggalkan T-shirt dengan underwear. Dah tak pakai apa-apa masa ni. Aku baring mengiring, hulurkan batang kat muka Nazirah, sambil kepala aku mengadap cipap Nazirah. Terus Nazirah masukkan batang aku dalam mulut dia. 8220;Emmmppphh8230;emmm8230;..emmmmm8230;8230;8221; dengar Nazirah menyonyot batang aku. Aku terus kangkangkan peha Nazirah sambil tangan aku try bukak celahan cipap Nazirah. Memang nampak jelas biji kelentit Nazirah yg tengah menonjol. Lidah aku jilat pelan-pelan kat biji kelentit Nazirah. Sambil sekali-sekala aku sedut biji dia ni. Kadang-kadang aku terpaksa berhenti sekejap. Apa taknya, tak tahan rasa bila Nazirah sedut keluar masuk batang aku dalam mulut dia. Lidah aku terus main kat celah cipap Nazirah, dari biji turun ke lubang cipap dia. Nazirah lak kadang-kadang dengar dia mengerang masa lidah aku jilat kat dalam lubang dia. Aku terus mainkan lidah aku dalam lubang cipap Nazirah sementara Nazirah masih lagi tak puas menghisap batang kote aku. Masa ni aku tak tau apa yang couple lain tengah buat. Cuma kadang-kadang dengar jugak suara Fatyn dengan Amy mengerang. Tak lama Nazirah lepaskan batang aku dari mulut dia. Dia terus baring telentang. Aku tak tunggu lama terus tindih Nazirah. Masa ni baru aku nampak couple lain. Fatyn aku tengok kat atas couple dia. Masa ni diorang dua-dua dah bogel. Masa ni Fatyn tanggalkan tudung dia. Maybe sebab dia tau line betul-betul clear. Baru aku tau rambut Fatyn paras bahu sebab sebelum ni Fatyn tak pernah tanggalkan tudung dia walaupun dah dua kali aku main dengan dia. Amy lak aku tengok dah buat doggie style dengan couple dia. Amy cuma tinggal tudung dia je. Yang lain dah tak pakai apa. Hebat gak tengok aksi Amy yang tengah terpejam menahan asakan batang kote. Aku letakkan batang kote aku yang tengah keras kat celah cipap Nazirah yang dah basah. Mulut aku terus nyonyot kat breasts montok sebelah kiri Nazirah yang terpacak keras keatas dengan puting pink menonjol. Tangan aku terus meramas breasts montok Nazirah yang sebelah lagi. 8220;Aahhh8230;.ouchhh8230;oucchhh8230;.oohhh8230;eemmmmm8230;.8221; kedengaran sesekali Nazirah mengerang bila puting breasts montok dia aku ramas dengan agak kuat. Mungkin sedap atau sakit aku tak taula. Aku memang tak lepas peluang kerjakan breasts montok Nazirah puas-puas sebab memang dah geram sangat kat breasts montok dia. Nazirah meramas-ramas kepala aku sambil dia goyang-goyangkan bontot dia bagi cipap dia rasa bergesel kat batang kote aku. Aku kenakan kepala kote aku kat biji kelentit Nazirah dan aku geselkan pelan-pelan. Nazirah masih meramas kepala aku sambil tangan sebelah dia ramas bontot aku. Kepala Nazirah geleng kiri kanan menahan asakan batang kote aku dan juga sedutan mulut aku kat puting dia. Tudung yang dia pakai agak kusut bila kepala dia tak duduk diam. 8220;ahhh8230;.ahhhh8230;.sedapnya8230;sedapnya8230;jolok cipap sayang8230;.aku tak tahan ni8230;.8221; Nazirah mengerang dengan agak kuat. Aku terus geselkan kepala kote aku kat celah cipap Nazirah. Kepala kote aku bergesel dari biji ke lubang cipap Nazirah. Aku buat berulang kali bagi Nazirah makin stim. Aku tengok couple lain dah jolok cipap dengan macam-macam aksi. Amy dari doggie style dah tukar aksi menunggang kuda sementara Fatyn pulak kena tunggang dengan couple dia. Ganas sungguh aku tengok couple Fatyn ni. Maybe dia memang geram nak jolok cipap Fatyn so bila dapat peluang dia tak lepaskan. Kaki Fatyn sangkut kat bahu dia, sambil dia menyorong batang keluar masuk dalam cipap Fatyn.Aku terus mainkan batang aku kat cipap Nazirah dengan breasts montok dia masih aku kerjakan. 8220;Arghhh8230;.Arggh8230;..jolok cipap8230;jolok cipap8230;.Pleaaseee8230;.aku nak kote kau8230;.aku nak kote8230;..tak tahan ni8230;8230;.pleasee8230;..ahh8230;.8221; Nazirah semakin mengerang dengan Kuat. Nazirah pun sambil tu tengok jugak aksi kawan-kawan dia yang tengah jolok cipap. Tu yang buat dia tak tahan sangat. Aku bukak kangkang Nazirah luas-luas, kenakan kepala kote kat lubang dia. Dengan agak perlahan aku tekan batang aku masuk dalam lubang cipap Nazirah. Walaupun agak ketat, batang aku berjaya jugak masuk setengah. Maybe sebab lubang Nazirah dah basah dengan air dia dan juga basah masa aku jilat tadi. Aku tarik keluar balik batang aku, lepas tu aku terus tekan dengan kuat dalam lubang Nazirah. Kali ni batang aku dapat jugak masuk habis. 8220;Argghhhh8230;8230;argghhh8230;.ooouuhhhh8230;8230;8221; Nazirah mengerang panjang bila aku tekan habis batang aku dalam lubang dia. Aku gesel-geselkan batang yang dah sepenuhnya dalam lubang Nazirah pelan-pelan. Masa ni batang aku rasa dikemut-kemut dengan lubang cipap Nazirah. Aku tarik keluar batang aku, masukkan terus dalam lubang Nazirah. Aku mula sorong tarik kote dalam cipap. Terangkat bontot Nazirah bila aku tekan dalam- dalam batang aku. 8220;Ahhh8230;ah8230;.sedapnyaa8230;.sedapnyaa8230;jolok cipap lagi sayang8230;.aarghhh8230;..arghh8230;.sedapnya batang kote kau8230;..nikmatnya8230;.lazatnya kote8230;..ahhh8230;.ah8230;.8221; Nazirah makin mengerang tak tentu arah. Nazirah angkat kaki dia keatas, disilangkan kaki dia kat pinggang aku. Masa aku hentak bontot aku, Nazirah terus tekan bontot dia bagi betul-betul rasa. Memang hebat aksi Nazirah ni bila tengah jolok cipap. Tak sangka aku gadis yang aku sangka tak tau apa-apa pasal sex, nampak pemalu, sopan, dengan tudung rupanya punya kehebatan dan pengalaman yang hebat bila main. Masa ni aku tengok lelaki yang jolok cipap Amy dah terbaring kepuasan. Amy yang aku rasa tak puas lagi, pegi kat lelaki yang masih lagi tengah mengongkek cipap Fatyn. Masa ni Fatyn kat bawah, so Amy naikkan tudung dia kat bahu terus hulurkan breasts montok dia untuk dihisap lelaki yang jolok cipap Fatyn. Lelaki yang jolok cipap Fatyn sambil kerjakan breasts montok Amy, teruskan jolok cipap Fatyn yang aku tengok macam dah nak klimaks sebab kepala dia dah tak tentu arah dengan suara mengerang yang semakin kuat. Tak lama Fatyn pun mengerang dengan agak kuat dan terus baring terlentang sebab dah klimaks. Amy pun terus baring sebelah Fatyn untuk dijolok cipap oleh lelaki yang jolok cipap Fatyn. Lelaki yang jolok cipap Fatyn terus masukkan batang dia dalam lubang cipap Amy. Masa ni aku masih kat atas Nazirah. Aku terus sorong tarik batang keluar masuk dalam lubang cipap Nazirah. Kadang-kadang kepala aku sempat menyonyot breasts montok Nazirah yang bergoyang masa aku enjut batang dalam cipap Nazirah. Geram betul tengok breasts montok Nazirah yang besar tu bergegar masa aku jolok cipap dia. Nazirah pulak masih kepit pinggang aku dengan peha dia sambil sebelah tangan dia raba bontot aku dan sebelah tangan lagi kat bahu menahan asakan aku. Sambil mengongkek tu aku dan Nazirah tak lepas peluang tengok aksi Amy yang kena jolok cipap. Dah puas dia henyak cipap Amy yang kecil molek tu, lelaki yang jolok cipap Fatyn lepas tu keluarkan batang dari lubang cipap Amy dan terus bangun sebab dah nak pancut. Fatyn yang terbaring kepuasan tadi terus duduk dengan kepala mengadap betul-betul kat kote lelaki yang jolok cipap dia sambil tangan Fatyn tolong urut-urut batang lelaki yang jolok cipap dia. Amy pun tak lepas peluang duduk sebelah Fatyn sambil tangan dia meramas biji kote lelaki yang jolok cipap Fatyn. Sekarang ni jelas kat depan aku dua orang gadis mencangkung depan kote menadah muka menunggu air mani pancut. Lelaki yang jolok cipap Amy yang tadi terbaring keletihan mula mengurut batang yang dah mula keras balik menyaksikan aksi dua perempuan melayan satu lelaki. Tak lama kemudian air mani dari kote lelaki yang jolok cipap Fatyn mula terpancut dengan deras tepat ke dalam mulut Fatyn yang ternganga. Amy terus amik batang kote tu halakan dalam mulut dia sambil air mani terus memancut-mancut dalam mulut dan terkena jugak tudung dia yang tak bukak lagi. Lepas tu lelaki yang jolok cipap Fatyn terus baring keletihan sebelah Fatyn. Amy yang masih tak klimaks terus pegi kat aku yang masih mengerjakan Nazirah yang masih tak puas dikerjakan cipapnya. Nazirah yang faham Amy tak puas lagi, beri laluan untuk aku jolok cipap Amy. Amy terus tiarap sambil menonggengkan bontot dia keatas menadah cipap dia untuk disumbat batang aku. Aku terus pegang bahu Amy, halakan batang kat lubang Amy yang tengah ternganga menadah batang. Bila rasa kepala kote aku dah kat lubang Amy, aku terus tekan dalam-dalam batang aku kat cipap Amy. Sekali tekan je batang aku dah masuk habis sebab lubang cipap Amy dah kena dua batang tadi kot. 8220;Aarrghhhhh8230;8230;argh8230;..ahhh8230;.ahh8230;..ouuhhhh8230;8230;8221; Amy mengerang bila batang aku sumbat dalam cipap dia. Aku terus enjut laju-laju bagi Amy cepat klimaks. Nazirah yang masih tak puas, berdiri sebelah aku yang tengah mengerjakan Amy. Nazirah halakan cipap dia tepat kat muka aku untuk dijilat. Aku sambil kerjakan lubang cipap Amy dengan batang aku, lidah aku menjilat dan sesekali menggigit biji kelentit Amy. Amy terdongak keatas menahan kesedapan sambil tangan dia sebelah meramas-ramas breasts montok yang tertutup tudung dia yang kusut dan sebelah lagi meramas kepala aku. 8220;Aku dah nak klimaks ni, jolok cipap aku8230;.ouhhhh8230;.ahhhh8230;..ahhhhh8230;..sedapnya 8230;.sedapnya8230;.sumbat kote dalam-dalam8230;.Arghhhhh8230;8230;.8221; Amy menjerit kepuasan bila dia dah sampai puncak. Aku terus cabut batang dari lubang Amy untuk disumbat kat lubang cipap Nazirah. Aku walau tak pancut lagi, tapi rasa letih gak. Aku baring sebelah Amy, sambil Nazirah yang tak klimaks lagi amik posisi dia. Sekarang ni Nazirah cuba nak menunggang aku. Amy terus terpejam keletihan kat sebelah. Yang dengar cuma nafas dia yang kepenatan. Fatyn yang terbaring keletihan tengah main-main tangan kat biji kelentit dia sambil melihat aksi aku melayan Nazirah. Nazirah dah mengangkang atas badan aku sambil pegang batang aku yg still keras ke cipap dia. Dengan mata terpejam bersedia menerima kenikmatan batang aku, Nazirah tekan pelan-pelan bontot dia kebawah. Aku dapat rasakan kepala batang aku tenggelam sedikit demi sedikit dalam lubang cipap Nazirah yang basah dan hangat. 8220;Aarrrghhh8230;8230;arghhh8230;8230;.ahh8230;.8221; Nazirah mengeluh kenikmatan bila batang aku mula masuk dalam lubang cipap dia. Nazirah tekan lagi bontot dia ke bawah sampai batang aku tenggelam semuanya dalam lubang dia. Nazirah bukak matanya sambil pandang kat aku. 8220;Sedapnya batang kote kau, patutla Fatyn kata sedap main dengan kau8221;. Nazirah teruskan gesel bontot dia bagi cipap dia rasa kat batang aku. Aku dapat rasa lubang cipap Nazirah mengemut-ngemut batang aku. Rasa macam batang aku disedut-sedut. Aku hanya mampu mengerang kesedapan sambil membiarkan Nazirah terus mengerjakan batang aku.Nazirah mula menunggang aku macam menunggang kuda. Aku selak tudung Nazirah yang jatuh menutupi breasts montok dia keatas. Bila tudung dia dah terselak, nampakla breasts montok Nazirah yang besar tu menegang bergoyang ke kiri ke kanan semasa Nazirah mengenjut bontot dia. Aku pun boleh nampak dengan jelas batang aku keluar masuk dalam lubang cipap Nazirah. Masa Nazirah tekan bontot dia, batang aku terus tenggelam habis. Nazirah makin menghenjut laju bila aku tolak bontot aku keatas sambil bontot dia aku ramas dengan ganas. 8220;Ahhh8230;ahhhh8230;.sedapnya batang kote kau8230;ahhh8230;ahhhh8230;.jolok cipap aku8230;jolok cipap aku8230;ouhhh8230;.8221; Nazirah mengerang dengan kuat sambil terus menunggang aku. Aksi aku dengan Nazirah diperhatikan oleh yang lain. Fatyn mula mendekati lelaki yang jolok cipap Nazirah yang masih terbaring keletihan. Aku tau Fatyn stim balik bila melihat aksi aku dengan Nazirah. Sementara tu lelaki yang jolok cipap Amy yang kote dia dah tegang balik, bangun lalu pegi dekat sebelah Nazirah. Nazirah yang masih kesedapan hanya membiarkan lelaki yang jolok cipap Amy meramas dua-dua belah breasts montok dia. Tak lama lelaki yang jolok cipap Amy pegi ke belakang Nazirah yg masih menunggang aku. Masa ni aku tak tau lagi apa yang lelaki yang jolok cipap Amy nak buat. Lelaki yang jolok cipap Amy mula peluk Nazirah dari belakang, sambil tangan dia meramas breasts montok Nazirah. Nazirah berenti sekejap dari mengenjut, dengan batang aku masih lagi ada kat dalam lubang cipap dia. Nazirah mula memejamkan mata, menantikan sesuatu dari lelaki yang jolok cipap Amy. 8220;Arghhh8230;..ahhhh8230;8230;..ouchhh8230;aduhhh8230;..8221; Nazirah mula terdongak kepala dia keatas sambil mengerang menahan kesakitan. Masa ni baru aku tau lelaki yang jolok cipap Amy tengah masukkan batang kote dia kat dalam lubang bontot Nazirah.Sekarang ni posisi Nazirah berada kat tengah-tengah antara aku dengan lelaki yang jolok cipap Amy. Aku terlentang kat bawah dengan batang kote dalam cipap Nazirah, sementara Nazirah menunggang aku. Lelaki yang jolok cipap Amy lak ada kat belakang Nazirah dengan batang kote dia mengorek lubang bontot Nazirah. Posisi yang penah aku tengok dalam blue filem tapi tak pernah terfikir dibuat oleh gadis bertudung secantik dan semanis Nazirah. Walaupun Nazirah nampak macam agak sakit sikit, tapi dia tak menahan lelaki yang jolok cipap Amy ni dari terus memasukkan batang dalam lubang bontot dia. Lelaki yang jolok cipap Amy terus menekan batang dia kat dalam lubang bontot Nazirah dalam-dalam. Masa ni batang aku rasa di kemut dengan kuat oleh cipap Nazirah. Nazirah masih lagi mengerang sambil mengetap bibir menahan rasa bila lubang bontot dia di korek dalam-dalam dengan batang dari lelaki yang jolok cipap Amy. Lelaki yang jolok cipap Amy mula keluarkan batang dan masukkan balik batang dia pelan pelan sambil tangan dia terus meramas breasts montok Nazirah dengan agak ganas. Aku pun sorong tarik batang aku dalam lubang cipap Nazirah. 8220;Arrghhhh8230;.ahhhh8230;.ouhhh8230;.emmphhh8230;8230;.ahhh8230;8230;seda pnya8230; 8230;8221; Nazirah mula menahan asakan dari dua batang lelaki kat dalam lubang cipap dan jugak lubang bontot dia. 8220;Arghh8230;lagi8230;lagi8230;.kerjakan cipap aku, kerjakan lubang bontot aku8230;.oohhh8230;.nikmatnya batang kote8230;arghhhh8230;tak tahannya8221; Nazirah hanya mampu mengerang bila dua batang mengasak cipap dan bontot dia. Tudung yang masih dipakai Nazirah dah kusut tak tentu arah. Sesekali dia turut menggoyangkan bontot bagi menambah kenikmatan yang dia rasa. Nazirah semakin ganas dengan mulut tak berhenti-henti mengerang dan mencarut. Sementara tu aku tengok Fatyn masih mengerjakan batang lelaki yang jolok cipap Nazirah sementara Amy tengah mengangkang atas lelaki yang jolok cipap Nazirah untuk dijilat cipap dia. Diarong semakin stim bila melihat Nazirah dikerjakan dua lelaki secara live. Aku dengan lelaki yang jolok cipap Amy terus mengasak Nazirah yang dah kelihatan hampir klimaks. 8220;Arrghhh8230;lagi8230;lagi8230;kerjakan aku ganas-ganas8230;8230;sedapnya kote8230;.besarnya8230;nikmatnya8230;ooohhhhh8230;ooohhhhhh8230;..8221; Nazirah mencapai klimaks dengan melepaskan satu keluhan yang panjang. Lelaki yang jolok cipap Amy terus cabut batang dia dari lubang bontot Nazirah. Aku terus baringkan Nazirah kat sebelah. Masa ni aku dah rasa betul-betul nak terpancut. Nazirah yang tengok aku nak terpancut, terus tarik batang aku kat muka dia sambil mengangakan mulut dia. Dua tiga kali Nazirah mengurut batang aku, aku terus terpancut. Air mani aku bersembur dalam mulut Nazirah yang tengah menadah mulutnya, sambil Nazirah try telan air mani aku dengan bernafsu.