Ustazah fatin


Aku adalah budak lelaki baru berumur 13 tahun,umur tersebut mnyembabkan aku memberontak utk mendapat satu bnda yg baru ..umur ku baru remaja mnyebabkan aku melihat setiap wanita adalah manis.tapi bila aku berumur 16 tahun aku mula berfikir utk menyetubuh wanita,iaitu wanita yang berjilbab dan bersuami dan cantik.Aku tak mau perempuan gemuk dan tak alim.sebabnya mudah dapat.Aku nak prempuan yang susah dapat.kebetulan aku ada bapa saudara berkahwin dgn ustazahi yang berlajar ditimur tengah nama nya ustazah fatin ,dia seorang yang sangat solehah .dari padanganku dia memang ciri 2 idaman setiap lelaki yang memperisterikannya.kulit putih badannya sederhana,muka comel dan menawan. Padaku dia memang manis dan ayu.tambahan pada tangan yg putih ada urat tangan yang hijau menambah ghairahku.Disebalik jubah nya dan tudungnya iti memberi maksud yg mendalam bagi lelaki yang mengingin mengecapinya ustazah yang bersuami dan cantik.Dalam hatiku kata kalaulah aku sama umur atau lebih umur padanya aku akuakan kawin dengannya.tapi aku muda lagi..tapi apa salah kalu x kawin tapi dapat nikmat macam orang dah kawin itulah pikiran ku kata.Malngnya dia x tggal dgan ku nak jumpa pun masa balik raya. ad lah gambar dia yang sebagai kenangan ku yang memakai juabah dan tudung labuh tapi x pakai setokin nmpak lah kaki yg putih nak buat modal aku melancap gambar tu buat kenanagan rayaAku terpikir ustazh fatin ni betul2 solehah ka klau bertemu lelaki lain.Aku ni berkawan denagn seorang pemuda india namanya ravi ,aku terbayang boleh kah ustazah yang berkulit putih ,bersuami dan berjilab boleh bersatu dengan ravi berkulit gelap.saja ja bayangan ku.aku rapat dengan ravi .kebetulan ustazah fatin ada kursus didaerah aku dai terpaksa tumpang rumah keluargaku .aku dan ravi memang rapat dan kebetulan ravi study dengan kat rumah . mak bapak aku keluar nak pergi ziarah jiran yang sakit tinggal aku ,ravi dan ustazah.masa malam aku ravi dan ustazah fatin makan sama.Aku x lalu makan sbab aku tengok yg cantik makan sekali .keramaham ustzah fatin menyebabkan aku dan ravi x kekok la sangat mkan.selepas makan ustazah basuh pinggan dan terus ke biliknya.dan aku dgan ravi masuk ku untuk study.AKU tengok ravi x konsestrit study aku tau dia ingat ustaza h fatin ibu saudara ku .aku pernah tengok film blue negro dan orang putih.Tapi x pernah tengok yang bertudung cantik dan putih bersatu badan dengan india.buatkan aku stim . tiba ravi kata nak kedapur nak minum air .aku kata pegilah .sekian lama aku tunggu ravi x datang balik aku pegi tengok didapur . rupa2nya aku terdengar suara orang mengerang .macam suara ibu saudara ku. aku ngendap memeng betul dia keadan berdiri masih bertudung tapi bawah pinggangnya terselak dijilat seseorang aku pada mulanya x percaya adakah seorang ustazah sanggup dalam keadaany sedang mengangkang buat utk budak india sebab aku x pernah melihat kulitnya melainkan muka ,tangan dan kakinya kalau pugungnya x pernah lagi kerana dia isteri dan ustazah yang menjaga tubuh badannya dari dilihat oleh lelaki lain dan aku anak saudaranya dan pun x pernah mendedahkan sebigitu kakinya pun pernah aku lihat sekadar buku lali saja x pernah lebih dari tu ,tapi kali ni dia terkangkang dan menonggeng sambil terselak jubah nya menampakkkan bukan betis bahkan pehanya yang putih melepak khas untuk ravi seorang budak india. yang hitam aku cemburu sangat sbb aku x dapat macam tu tapi ravi pula dapat .korang bayangkanla .nampak pro dan kontra ustazah bertudung yang putih cantik dan bersuami dengan budak remaja india yang hitam.ravi menjilat punggungnya sambil mendesir suara ustazah fatin ,sambil menyebut sayang pada ravi .kemudian ravi mengeralihkan ustazah fatin kedepan sambil farjnya mengadap mukanya ke ravi .matan ravi l penuh bermakna memberi isyarat ingin menjilat faraj ustazah fatin. pada mulanya ustazah fatin enggan ustazah fatin kata tak elok jilat kemaluan .ravi kata tak pa untuk orang yang ingin asmara terseyum ustzah fatin macam perempuan jalang kemudian ravi terus menjilat-jilat farajustazah fatin sambil mendongak kepala ustazah fatin. kenikmatan kerana biji kelentiknya dijilat-jilat oleh ravi selepas beberapa minit tiba 2 menjerit ustazah fatin maka terpancutlah keluar air cinta ustazh fatin sambil mengerang ustazah fatin .habis muka ravi basah dan ravi jilat habis air mani ,tersenyum ravi kerana dapat menlancapkan ustazah yang alim maklumlah bukan senang nak nak dapat ustzah bersuami dan cantik pulak tu yang rela memberi tubuh pada lain dari suaminya .maka ravi x tggu lama terus berdiri dan menolak untuk ustazah duduk mencangkung.sambil ravi katakan pada ustazah supaya dapat menjilat zakarnya.ustazah fatin sendiri membuka seluar ravi dan seluar dalam ravi lalu terpacak zakar yang besar ustazah fatin terpegun dan tersenyum sambil mengatakan zakar ravi lebih besar dari suaminya .ustazah fatin mengurut perlahan-lahan dengan tangan yg putih kenampakkan kulup ravi bukak tutup apabila diurut oleh ustazah fatin dengan air mazinya meleleh tanpa membuang masa ustazah fatin terus mengulum zakar yang tersedia cacak berwarna hitam yg masih berkulup .sungguh ghairah apabila ustazah cantik dan bersuami bersama budak india bermadu asmara.korang bayangkan ustazah korang mengajar korang kat sekolah keadaan macam tu .nak terpancut aku.ustazah fatin terus mengulum sambil matanya x putus2 merenung mata ravi seolah2 mereka ini memang bercinta lama. macam persetubuhan mereka ini bukan hawa nafsu saja tapi penuh kasih sayang.tiba2 ravi terus berkata cukup lah berhenti jangan bagi pancut sebab dia nak kan faraj ustazah..ustazah fatin pun berhenti dari mengulum dan tidur diatas lantai santai menyelak kain sambil terkangkang seolah memberi jalan pada ravi untuk menyetubuhinya.ravi mengatakan dia ingin ustazh menanggalkan pakaiannya kecuali tudung labuhnya saja tggl .selepas ustazh menanggalkan pakaiannya kecuali tudung labuhnya ravi terus memeluk akan ustazah fatin sambil mengatakan kata asmara iaitu dia sangat cintakan ustazah fatin klu boleh dia ingin jadikan ustazah fatin sebagai isterinya.wah nak terpancut aku tgk tetek ustazah berwarna merah jambu bertemu dada ravi yang hitam ustazah kata dia x boleh kawin dengan ravi sebabnya dia dah bersuami lagi pun dia seorang ustazah .ravi kata dia memang cintakan ustazah sangat dan dia kata dia cukup geram bila ustazah pakai tudung labuh dan jubah dia rasa nak terpancut .ustazah fatin kata mulai hari ni dia kata tengoklah badannya sepuas hati , dia kata lagi badannya milik untuk ravi yang sayang saja orang lain x dapat tgk sebab dia memang jaga tubuh bdannya sambil mata yang menggoda dalam keaadan mengangkang farajnya berwarna pink dan tiada bulu kat farajnya mungkin dah cukur.ravi terus mengulum lidah ustazah ustazah membalas dengan ganas dan sambil ustazah fatin memegang zakar ravi sambil mengocok-ngocok. bayangkan tangan putih yg menampakkan urat hijau tu la yang sering menuang nasi dekatku telah membuatkan aku stim tapi kali ini tangan itu sanggup mengocok zakar hitam milik budak india . manakala ravi tangannya menguis lubang faraj ustaza fatin .dalam keadaan itu aku sangat cemburu.kerana aku yg melayu x dapat tapi ravi budak india muda lagi pula yang dapat mratah tubuh ustazah fatin yang bersuami dan cantik.sekian lama mereka bercium2man ustazah terus merayu mengatakan pada ravi bahawa dia tidak sabar lagi untuk tggu kerana farajnya perlu diisi sesuatu dengan segera .ravi kata mengugut pada ustazah klu nak sesuatu ustazah perlu mencarut dulu. ustazah dalam keadaan mukanya yang merah ghairah terus mencarut degan merayu berkata dengan suara tersekat-sekat ,[sayang........ burit fatin ni dah berair...... tolong lah cepat jolok kote sayang dalam burit fAtin ni please buat la sesuka hati sayang ]terkejut aku ustazah mencarut dengan suara manja .aku terus mengocok zakar ku .manakalaravi budak india tersenyum terus menghunus zakar ke faraj ustazah fatin sambil ustazah fatin mengerang tak henti2 .zakar ravi yang hitam terus keluar masuk faraj ustazah yang berair berkilat zakar ravi kerana diselaputi mazi ustazah fatin .ustazah fatin merayu mengatakan jangan kuat sangat menjoloknya sebab farajnya masih sempit nak terima zakar ravi.dia kata ravi adalah orang kedua yang berjaya mencuri mahkotanya selepas suami nya. sambil ravi menjilat tetek ustazah terus menjolok faraj ustazah .ustazah x henti2 menyebut sayang pada ravi. ustazah bertudung terus mengatakan tolong lajukan ckit jolokkannya dia nk pancut cepat .ravi terus menjolok laju sambil mencium mulut ustazah .tiba2 ustazah mengatakan dia nak pancut ,ravi pun kata dia pun nk pancut . ustazah kata pancut luar sbb x nak mengandung ,ravi pulk kata dia nakkan ustazah ngandungkan anak dia ustazah fatin dalam keadaan nikmat hanya mngiyakan apa yg dikatakan.aku katakan diriku bodhnya ustazah fatin sanggup nak mengandungkan anak india dan mereka terus memncut bersama sambil ustazah memeluk rapat .dengan kakinya yg putih menampakkan urat hijau mengapit belakang ravi sambil berkata[aku sayang kamu sayangg.....] ravi balas [aku sayang mu wahai fatin aku tengok mengalir mani ravi keluar dari faraj ustzah fatin dan pelukkan mereka cukup lama menunjukkan mereka x nak berpisah.aku yg mengedap pun sama terpacut .geram aku kat ravi kerana dapat menikmati tubuh ustazah fatin.ravi kata adakah dia akan dapat menikmati lagi tubuh ustazah .ustazah fatin jawab dia rela sepenuh hati tapi kita kena buat sembunyi2 sebab dia dah bersuami dan x tggal kat sini . ravi pun mencabut zakarnya yang kecut tu dari faraj mereka tidur pelukkan sebentar untuk berehat sebentar dalam 5 mnt,aku fikir mereka ni dah mabuk cinta tak tahu ka aku ada kat rumah ni. .selepas tu ravi bangun meminta nak pancutkan maninya kat muka ustazah kerana memang sensasi perempuan bersuami bertudung dipancutkan mani oleh lelaki bukan suami .ustazah fatin tersenyum manja sambil bangun duduk mencangkung lalu membuka mulut dengan muka masih bertudung labuh tapi dah berkedut tudungnya kerana baru saja lepas bertarung .ravi terus mengocok dan melancap memanggil nama ustazah fatin , x sampai 2 mnt zakar ravi terpancut kat muka ustazah fatin .wow memang stim muka dan mulut ustazah dipenuhi air mani budak india dan habis muka ustazah dan tudung melekit dgn mani.ustazah dengan ghairah menjilat habis mani ravi .ustazah berkata kita kena berpsah sbab kita dirumah bukan berdua kerana anak saudaranya tggal dengan kita .ravi pun mencium bibir ustazah untuk kali terakhir .aku lari terus ke bilik aku sambil buat2 tidur. ravi datang bilik berlakon study . Dalam beberapa mnt ravi menggerakkan aku dia kata aku kena study dan dia pun nak balik rumah sbab dah malam.aku pun iyakan.selepas ravi balik. aku mencari ustazah rupa2nya dia dalam bilik air mandi wajib katakan. besok pagi aku pun bangun pagi aku tengok ustazah fatin ceria tanpa bersalah dengan apa yang berlaku semalam sambil menghidangkan sarapan dekat ku dan aku tgk tangan nya yg putih menampakkan urat hijau itu menghidangkan makanan kepadaku mengingat aku semalam bahawa tangan itu pernah mengocok zakar seorang budak india lalu terus aku kembali ghairah.